Site stats

Om jag ändå ska vara igång och skriva om oviktigheter kan jag berätta att Surrogatmödraskap – problematiskt och förståeligt bara är runt 60 visningar från att vara det tredje mest lästa inlägget på bloggen någonsin. Runt 140 visningar från plats två. Jag har också fått väldigt fin feedback, där människor sagt att det varit första gången de känt att de läst något i frågan som träffar rätt genom att klara av att balansera linjen mellan att vara kritisk och inte kränkande. Det gör mig väldigt glad, eftersom det är ett inlägg där jag själv kände att jag hade något att säga men där jag undrade om någon verkligen skulle vilja läsa en så lång text. Det är också utifrån det som jag känner mig väldigt motiverad att ta upp bloggandet igen.

Det mest lästa inlägget på bloggen någonsin är otippat nog Fänkål och amning, ett inlägg som bara drog 90 visningar första månaden. Däremot har det legat stadigt på siffror i det häradet sedan dess via folk som googlar, vilket gör att statistiken klättrar uppåt.

Kommentera

