Och en annan tanke…

Det kanske märks att jag blir mindre och mindre personlig, även om det här aldrig varit en privat blogg…

Jag tycker att det är dumt att utsätta sig själv för onödig sårbarhet. Att lämna ut för mycket av sitt privatliv, samtidigt som man skaffar sig fiender/motståndare genom sitt engagemang är dumt och ganska självdestruktivt. Jag vet att de som läser artiklar där jag är med googlar mig och jag vill inte ge kommentarstrollen mer mat än jag måste. Och även om det varit lite tyst på sistone tror jag det kommer betydligt mer media i vår igen.

Så bloggen blir liksom torrare och torrare… Och tyvärr tristare och tristare att läsa.

Kommentera

