Udda effekter

Under senaste dygnet har jag fått en hel del personer till min blogg som kommit via länkar som bekymrat mig. Med skräckblandad fascination har jag hittat URL:er som:

nyheterna24.wordpress.com/2012/01/14/hemlos-dvarg-ollade-bilar-pa-sodermalm/
nyheterna24.wordpress.com/2011/12/24/man-fistad-av-handikappad-granne/
nyheterna24.wordpress.com/2012/01/18/busslast-med-forstandshandikappade-sparlost-forsvunnen/

Dessutom var det rätt många inlägg som hörde till en nedlagd rasistblogg. Lite oro senare visade det sig att när en blogg stängs ned och någon försöker gå till ett inlägg på den bloggen visas topplistan över mest lästa blogginlägg. Mitt inlägg om Familjeliv har varit väldigt välläst, vilket gjorde att det inlägget var med på listan. Jag har alltså inte blivit poppis hos rasistbloggare och en ”nyhetsblogg” med intresse av hemlösa dvärgar som ollar bilar på Södermalm. Tack och lov.

Kommentera

