Ibland

Ibland blir jag avundsjuk på alla som lyckas skriva så fina, personliga bloggar. Som får hundratals följare. Som kan ha en dålig dag, skriva det på bloggen och få tiotals kommentarer med varma, peppande hälsningar.

Sån är inte jag – på gott och på ont.

7 reaktioner på ”Ibland

  1. Jag försökte läsa ditt blogginlägg som postades vid åtta-tiden imorse, men jag kommer inte förbi lösenordsprompten. De andra skyddade inläggen visas däremot, så jag vet inte vad som är fel. Kanske det är därför ingen har kommenterat på det, för att ingen annan heller kommer åt det? Hoppas du återhämtat dig från din dåliga dag i alla fall. Kram

    1. Johanna

      Det var inte en syftning till mitt inlägg tidigare idag – ens om alla med lösenordet hade kommenterat hade jag inte fått 10 svar. Jag menar mer att jag inte är en sån person som skriver personligt och får massor med människor som är engagerade i min personliga berättelse. Och tack! Och kram på dig med. 🙂

  2. Du borde egentligen ha hundra gånger mer stöttande och peppande hälsningar än de som enbart har personliga bloggar. Du som engagerar dig i de barnlösas sak i stort, inte bara ser till dig själv. Och tänk vad mycket stöd och support och värme du ger när andra har det svårt.

    Stor kram.

  3. Jag håller med – det är så otroligt mycket värt att du engagerar dig. Känner samtidigt igen det där med kommentarer som jag har många funderingar kring. Jag skriver ju en personlig blogg, men den har inte hundratals läsare och har sällan dragit genererat många kommentarer. Det är mer angeläget att följa och kommentera anonyma och mer dramatiska bloggar verkar det som. De som skrivs mitt i en livskris, behandling etc. Om man inte är kändis förstås. Då kan man nog skriva vilka puttigheter som helst och ändå få massor av kommentarer 😉
    Tack för allt ditt engagemang. Jag hade velat se ditt namn på Barnlängtans rapport – eller har jag läst dåligt? Har nyligen fått mejl (efter att ha skickat länken till 14 kliniker) från en klinik som uppskattade läsningen mycket!
    Allt gott till dig J!

Kommentera

