Nu vet jag…

Om jag vill ha fler läsare ska jag tydligen skriva om att min blogg är tråkig, för då går läsarantalet upp helt utan att någon länkat till mig på ett kul sätt.

På den lite mer ärliga sidan har jag lite bloggångest. Jag bör/får inte skriva om jobbet. Jag vill inte lämna ut privata detaljer under mitt riktiga namn utan att tänka efter väldigt noggrant innan. Jag tycker att mamma- och hembloggande är ointressant (för ärlig talat, bryr sig någon om att jag vill sätta upp utomhusbelysning på baksidan av huset och att jag är insnöad med dottern idag och därför är hemma och dricker kaffe?). Teknikgrejer skulle antagligen få mig att tappa halva läsekretsen. Och ämnet fertilitetspolitik börjar kännas lite uttjatat.

Så vad ska jag skriva om?

9 thoughts on “Nu vet jag…”

  1. Det är väl alldeles utmärkt som det är. Politik kring IVF och barnlöshet. De intressantaste bloggarna är de som har ett särskilt ämne och behandlar det utförligt och uttömmande. Jag tycker inte det är tråkigt.

  2. Jag hoppas att du fortsätter både blogga och engagera dig i fertilitetspolitik. Skulle inte sluta läsa om du skrev om teknik heller!

    1. Tack! Kommer nog ganska självklart att fortsätta blogga om fertilitetspolitik. Jag känner bara att jag borde skriva om något annat också. :O

  3. Genuspedagogik på dagis!

    Det hade du upp som skrivförslag för läääääänge sedan och jag vill höra vad du tycker 🙂

    1. Oj. Det kanske jag ska försöka. Det har blivit mycket, mycket svårare sedan jag faktiskt varit på dagis och tittat.

      1. På vilket sätt har det blivit svårare?

        Om inte annat kan du väl skriva om det du vet, så att säga 🙂

  4. Ja skriv om genuspedagogik i förskolan, det skulle jag gärna läsa om iaf 🙂 men det du redan gör e ju intressant och givande det me !!

Kommentera

