Lite trött

Nobelprisveckan och tiden därefter var smått galen för min del. Dagarna jobbade jag och försökte hinna med alla telefonsamtal så gott det gick. På kvällarna skrev, skrev och skrev jag.

Resultatet blev väldigt bra. Debattartikel i svenskan, massor med intervjuer och faktastöd till journalister, bra politikerkontakter och morgonsoffan i SVT är några av de saker jag fick till. Gehör fick vi också – flera riksdagsmotioner har skrivits om barnlöshet som livskris. Det är nytt för i år, så har de inte formulerats tidigare.

Idag har jag, ordförande och vice ordförande för Barnlängtan varit på ett möte med två av de högsta cheferna för Socialstyrelsen och mötet gick långt över förväntan.

Det händer alltså massor, men tyvärr har jag inte riktigt orkat med att svara på alla mail eller att uppdatera min blogg. Det kommer, men ett stort förlåt till er som inte fått svar!

1 thought on “Lite trött”

Kommentera

