Bloggtorka

Jag har lite svårt att komma på vad jag ska skriva om. Det börjar bli väldigt ensidigt här med bara inlägg om ofrivillig barnlöshet och jag börjar själv känna mig lite tjatig och väl rättshaveristisk.

Funderade lite på ämnen att skriva om och bestämde mig för att skriva om Bollnäs. När jag förklarade för Jimmy att jag tänkte skriva ett inlägg om varför Bollnäs borde läggas ned påstod han att det inte skulle hjälpa mig att känna mig mindre rättshaveristisk.

Därför borde jag istället skriva om Sabunis idéer om att invandrare ska få lägre lön. Men det är ett så korkat förslag att jag inte ens kommer på något att skriva om det.

2 thoughts on “Bloggtorka”

  1. Kunde du inte skriva om genuspedagogik på dagis istället?
    Jag vet att du hade det uppe som förslag tidigare när du hade torka, och jag vill gärna höra din åsikt.

  2. Iofs så blir jag ju väldigt nyfiken på orsaker till att lägga ner Bollnäs en gång för alla… Men jag misstänker att Jimmy har en poäng eller två gällande känslan av rättshaverism. 😉

Kommentera

