Jag behöver dig!

Jag har bra kontakt med flera politiker på höga positioner i landstinget i Stockholm. De som jobbar med frågor som rör ofrivillig barnlöshet vill väldigt gärna lära sig mer och få mer information från ett patientperspektiv.

Det vore väldigt bra om det inte bara är jag som berättar mitt perspektiv, utan om även andra är med och utformar vad som ska sägas. Därför kommer jag hålla en grupp som träffas några gånger under hösten för att prata om hur vården borde se ut.

Till den gruppen behöver jag dig! Hör gärna av dig till johanna snabel-a pass.nu Det kommer ta några timmar vid ett par-tre tillfällen under hösten och du behöver inte vara med alla gånger. Du behöver inte vara mer offentlig med din situation än du själv väljer.

En reaktion på ”Jag behöver dig!

Kommentera

